VOP
Všeobecné obchodné podmienky – rezervácia ubytovania na stránke
penzionpatrik.sk
I. ZÁKLADNÉ USTANOVENIA
1.1. Tieto obchodné podmienky (ďalej len OP) upravujú spôsob rezervovania služieb poskytovaných
prevádzkovateľom ubytovacieho zariadenia prostredníctvom online systému rezervovania na webovej
stránke, jej podstránkach a subdoménach.
1.2. Všetky podmienky, ktoré tieto OP neupravujú, sa riadia ubytovacím poriadkom ubytovacieho
zariadenia zverejnenými na internetovej stránke Penziónu Patrik.
1.3. Poskytovateľom služieb ponúkaných v systéme rezervovania a prevádzkovateľom tohto systému
je spoločnosť Penzión Patrik s.r.o., Ždiar 667, 059 55 Ždiar, IČO: 54 985 501, IČ DPH:SK2121855516,
Tel. kontakt: +421 948 817 333, E-mail: pensionpatrik@gmail.com
1.4. Tieto OP nadobúdajú účinnosť a platnosť dňa 1.6.2024
II. VÝBER A REZERVOVANIE SLUŽIEB
2.1. Prevádzkovateľ sa zaväzuje poskytnúť a zabezpečiť služby v rozsahu, v ktorom ich ponúka v
reálnom čase v systéme rezervovania.
2.2. Zobrazované izby a kapacity sú dostupné a upravované v reálnom čase zo strany
prevádzkovateľa. Generovaním rezervácií z viacerých systémov súčasne však môže ojedinele nastať
situácia, kedy už nebude dostupné ubytovanie, ktoré si objednávateľ v systéme rezervoval.
Prevádzkovateľ sa v takomto prípade zaväzuje vrátiť zaplatenú zálohu bez možnosti uplatnenia
storno podmienok prevádzkovateľa. alebo zabezpečiť náhradné ubytovanie na úrovni rezervovaného
a prevádzkovateľom potvrdeného pobytu v danom alebo inom hosťom vybranom termíne.
2.3. Objednávateľ má počas pobytu nárok iba na služby, ktoré si v systéme rezervovania riadne
označil a ich cenu v plnej výške uhradil. Všetky pobytové balíčky aj ubytovanie s raňajkami sa viažu
iba na pevné lôžka v ubytovacom zariadení. V prípade dokúpenia prístelky, polpenzia (raňajky +
večere) alebo plná penzia (raňajky + obed + večera) môže byť v prípade záujmu objednaná, ako
doplnková služba v počte prislúchajúcom počtu prenocovaní. Ak objednávateľ stravovanie neobjedná,
a napriek tomu počas pobytu v ubytovacom zariadení bude mať záujem o stravovanie, jeho hodnota
bude pripísaná na hotelový účet hosťa s možnosťou platenie pri odchode z ubytovacieho zariadenia.
2.4. Pri rezervovaní doplnkových služieb má objednávateľ nárok iba na poskytnutie takého počtu a
rozsahu služieb, ktoré si riadne rezervoval. Rozhodujúcim je v tomto prípade potvrdenie objednávky,
ktoré systém generuje automaticky v 3. kroku rezervovania. Objednávateľ má kedykoľvek po
ukončení objednávky až ku dňu nástupu na pobyt nárok na dodatočné doplnenie objednávky o ďalšie
služby.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
3.1. Cenu objednaných služieb na stránke prevádzkovateľa ubytovacieho zariadenia je možné uhradiť
prevodom z bankového účtu alebo v hotovosti na mieste .
Pri zvolení platby bankovým prevodom je podmienkou potvrdenia záväznej rezervácie úhrada ceny
objednaných služieb v plnej výške k uvedenému dátumu na potvrdení objednávky.3.3. Platobné údaje
Vlastník účtu:
Tatrabanka a.s.,
IBAN: SK06 1100 0029 4413 7994
3.4. Ak objednávateľ po potvrdení objednávky neuhradí cenu objednaných služieb k uvedenému
dátumu bude objednávka automaticky stornovaná. Stornovanie objednávky bude potvrdené
automaticky vygenerovaným emailom, ktoré bude odoslané na e-mailovú adresu, ktorá bola uvedená
pri online objednávke
3.5. Všetky poplatky spojené s úhradou hradí objednávateľ.
IV. ZRUŠENIE POBYTU A REFUNDÁCIA USKUTOČNENÝCH PLATIEB
4.1. Odstúpenie od zmluvy a zrušenie rezervácie je vždy potrebné urobiť čo najskôr, a to cez Váš
onboard účet https://booking.penzionpatrik/onboard/ , ktorý je uvedený v potvrdení objednávky alebo
písomne emailom na príslušnej recepcii (email: pensionpatik@gmail.com).
V prípade zrušenia objednávky treba uviesť nasledovné údaje objednávateľa: meno a priezvisko,
trvalý pobyt, termín pobytu, číslo potvrdenia, e-mailový kontakt, z ktorého bola rezervácia vykonaná,
číslo bankového účtu vo formáte IBAN
4.2. Online rezerváciou objednávateľ súhlasí v plnom rozsahu s výškou stornopoplatku určeného
prevádzkovateľom.
– pri zrušení objednávky 60 dní a viac pred nástupným termínom 10% z hodnoty objednávky
– pri zrušení objednávky 15-59 dní pred nástupným termínom 30% z hodnoty objednávky
– pri zrušení objednávky 03-14 dní pred nástupným termínom 50% z hodnoty objednávky
– pri zrušení objednávky do 3 dní pred nástupným termínom 100% z hodnoty objednávky
– pri zrušení objednávky z dôvodu: choroby, úmrtia v rodine, hospitalizácia v nemocnici atď. po
predložení potvrdenia od lekára 10% z hodnoty objednávky
4.3. Bez ohľadu na spôsob úhrady rezervovaných služieb spôsob refundácie, ak má na ňu
objednávateľ nárok v zmysle týchto obchodných podmienok, je vykonaný vždy bankovým prevodom z
účtu poskytovateľa služieb.
V. NÁSTUP A REALIZÁCIA POBYTU
5.1. Po uhradení ceny objednaných služieb v plnej výške bude objednávateľovi vystavené a na e-
mailovú adresu zaslané potvrdenie rezervácie, ktorým sa objednávateľ v prípade potreby preukáže pri
nástupe na pobyt
VI. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
6.1. Osobné údaje poskytnuté v procese rezervovania objednávateľom /budú spracované v súlade so
zákonom Slovenskej republiky č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších
predpisov. Poskytnuté osobné údaje budú spracované v informačnom systéme agendy poskytovania
služieb v prevádzkach prevádzkovateľa (Penzión Patrik s.r.o., Ždiar 667, 059 55 Ždiar, IČO: 54 985 501) (ďalej len „Poskytovateľ“) pre potreby
zabezpečenia rezervácie vybraných služieb, zúčtovania a evidencie rezervačných a storno poplatkov.
Osobné údaje budú poskytované alebo sprístupňované tretím stranám iba na základe právnych
predpisov. Osobné údaje môžu byť tiež sprístupnené osobám, ktoré zabezpečujú správu, prevádzku
alebo servis jednotlivých systémov využívaných na spracúvanie osobných údajov.
6.2. Rezervovaním pobytu v systéme rezervovania udeľuje objednávateľ ubytovateľovi v zmysle
zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení
neskorších predpisov, súhlas na spracovanie osobných údajov, ktoré dobrovoľne uviedol (-la) v
rozsahu uvedenom v online formulári (meno, priezvisko, adresa, email, dátum narodenia, telefónne
číslo) na marketingové účely. Povinnosť mlčanlivosti neplatí, ak je to nevyhnutné na plnenie úloh
orgánov činných v trestnom konaní a vo vzťahu k Úradu na ochranu osobných údajov pri plnení jeho
úloh. Zároveň vyplnením a odoslaním online formulára udeľujem súhlas na dobu neurčitú na
zasielanie obchodných a reklamných materiálov („newslettrov“) poskytovateľa akoukoľvek
elektronickou alebo tlačenou formou. Svoj súhlas na zasielanie newslettrov môže objednávateľ
môžem kedykoľvek odvolať kliknutím na link „zrušiť odberanie newslettru“ alebo písomne na
kontaktných adresách poskytovateľa.
V Ždiari, dňa 1.6.2024